Beskrivning

CESAB/DGE erbjuder återkommande lärarmöten för skolledare/lärare på DGE-certifierade skolor. DGE är en angelägenhet för hela Ek-arbetslaget så vi ser gärna att flera lärare från skolan deltar. Vår lärarmöten är kopplade till DGE-kriterierna och ger inspiration för arbetet. Våra lärarmöten genomförs som distansmöten - via Zoom - och pågår ca 40 min. Anmäl dig, och du får en länk till mötet via mail. Vi lägger också upp en länk under "Nätverksnyheter". Alla lärarmöten ingår i certifieringsavgiften och kostar inte något extra.

tisdag, 20 september, 2022 - 16:00

Emelie Hahn, lärare, IKT-pedagog och eTwinningambassadör, författare
Lena Elfvingsson, CESAB/Diplomerad Gymnasieekonom

TID

• tisdag, 20 september, 2022 - 16:00

Övrig information

Ett viktigt och ständigt aktuellt perspektiv är det globala/internationella perspektivet. Det handlar både om form och innehåll.
Många har frågat om konkreta tips kring arbetet med internationella kontakter. Emelie Hahn har många års erfarenhet och kommer att bjuda oss på sina tips på ingångar och upplägg.
Anmälningsformulär